Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Gzh | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany13.01.2006 @21:13:25 ostatnio na stronie17.10.2006 @15:55:34



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze320 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~zepone    01.10.2006 @18:32:56
+heiz    30.09.2006 @19:36:49
dzieki bardzo : )
_______
Pozdrawiam,
Piotr Jaworowski
http://hejz.com - w w w . h e j z . c o m
~Casper    02.09.2006 @22:10:40
hmm
spróbuj na forach popytac (chociazby http://www.krkrap.com )
a jak nie to w sieci znajdziesz sporo riddimów i instrumentali znanych kawalków (ew zostaje jeszcze p2p), mozna i na "kradzionych" bitach nagrywac (np mixtejp dge / kostek)
pozdro
~Casper    02.09.2006 @11:32:13
jeszcze nie ma wersji online, aczkolwiek zapewne będzie
~clideone    31.08.2006 @19:44:54
krój sie nazywa Crown Title
~Casper    24.08.2006 @21:16:54
trening czyni mistrza
~Casper    24.08.2006 @21:08:23
troche ponad 1,5 roku
~Casper    24.08.2006 @21:03:38
photoshop
~Casper    24.08.2006 @21:01:30
przed wrzesniem zapewne spory update zrobie, czekam na kilka wdrożen
~Casper    24.08.2006 @20:57:21
jeszcze go nie skonczyłem
moze dzisiaj do tego siąde...
~Casper    24.08.2006 @20:53:58
takie luxne skojarzenie
^Defect    09.08.2006 @18:51:40
Szczerze to dalbym "nie rusza mnie"... ale nie oceniam gdyz staram sie nie oceniac nieskonczonych projektow, a przed Twoim jeszcze troche pracy chyba jest
~bleft    09.08.2006 @14:41:52
heh thx ziom :D
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~SunFireX    02.08.2006 @22:32:40
Dziekuje
_______
"Co śmierć wykosi, miłość posieje, i to jest życie."
Henryk Sienkiewicz
~DraweK    01.08.2006 @20:36:27
yo
~enjoi    12.06.2006 @00:45:53
!
_______
IT'S HEMI OR NO CAR!!!
~entroop    06.06.2006 @08:07:48
dzieki za komenta
~bozekmichal    19.05.2006 @09:19:34
dziękuję ślicznie za komentarz
pozdrawiam
_______
http://www.perelki.net - Perełki.net - najlepsze polskie dowcipy na jednym miejscu!
ZAPRASZAM :D
~str4y    10.05.2006 @09:31:52
thanks man
_______
http://www.dominiktomasik.com - www . dominiktomasik . com
~Kfik    29.04.2006 @12:56:50
dzięki za koma
_______
Jah love, Jah love protect Us !
~batyskaw    25.04.2006 @20:49:23
dzieki
_______
Fotografia- http://www.batyskaf.digart.pl
~keid    22.04.2006 @13:42:00
Dzięki.
~eXplodion    20.04.2006 @20:08:45
byłem na folio. ładne prace ale szkoda że tak mało. pozdr.
_______
a z dyńki chcesz?

nie no szacun http://www.biteycastle.com
~Mathisek    19.04.2006 @16:14:30
Dzięki Tomi za komcia :D
_______

^matheooosh    15.04.2006 @12:35:27
Wesołego królika,
co po stole bryka,
spokoju świętego
i czasu wolnego,
życia zabawnego
w jaja bogatego
i w ogóle
-wszystkiego kurde najlepszego!
_______

http://www.isotope910.com . i s o t o p e 9 1 0 . c o m
1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt